ՓՐԿՈՒԹՅՈՒՆ
id492Նշանակում է ազատագրում որևէ փորձանքից:
Սուրբ Գրքում այս բառը հաճախ է գործածվում
Աստծո զորությամբ
իսրայելացիներին գերությունից և վտանգներից ազատագրելու առիթով: Եվ քանի որ ընտրյալ ժողովուրդը հաճախ էր ենթարկվում նեղությունների ու պատուհասների, այս բառը մշտապես նրա որդիների շուրթերին էր: Գիտակցելով, որ բոլոր փորձանքները
մեղքի դիմաց տրված աստվածային պատիժ են,
իսրայելացիները փրկության ակնկալիքը կապում էին բարոյական մաքրության և անաղարտ
աստվածպաշտության հետ: Իսկ
մարգարեներն Իսրայելի փրկությունը տեսնում էին
Մեսիայի գալստյան մեջ: Նրանք գիտեին, որ մարդու ճիգերն անկարող են ազատագրել նրան թե՛
մեղքի կապանքներից, թե՛ դրա հետևանքով ծագած անթիվ պատուհասներից:
Այսպիսով, դարերի ընթացքում փրկության սպասումը, կապվելով
Մեսիայի գալստյան հետ, ստացել է նոր, հոգևոր նշանակություն՝ բացարձակ և վերջնական ազատագրում ոչ միայն
Իսրայելի, այլև ողջ մարդկության համար, ոչ միայն
մեղքից ու ապականությունից, այլև
մահից ու
դժոխքից:
Փրկությունը մարդու ազատագրումն է
կորստից և հավիտենական կյանքի ու երանության ժառանգումը
երկնքում:
Քրիստոս, գալով աշխարհ, Իր
քարոզչությունը սկսեց փրկության այս
խորհրդի ավետիսով. «Ապաշխարեցե՛ք, որովհետև երկնքի արքայությունը մոտեցել է»,- ասում էր Նա [
Մատթ. 3.2]: Մոտ է փրկությունը, քանզի Ինքը՝
Աստծո Որդին, Իր վրա է վերցնում մարդկության
մեղքերը՝ կամավոր չարչարանքներով ու մահվամբ
քավություն շնորհելով մեզ:
Փրկության
շնորհը ստանալու նախապայմաններն են
ապաշխարությունը և
մկրտությունը, որոնցով մենք որդեգրվում ենք Հիսուսին, գնվում Նրա արյամբ, վերստանում
շնորհը և հաղորդ դառնում
Սուրբ Երրորդության բնությանը:
Սակայն երբեք չի կարելի վերջնական փրկությունը՝
երկնքի արքայության ժառանգորդ դառնալը, հավաստիորեն ապահովված համարել, ինչպես այդ ուսուցանում են որոշ
աղանդներ: Քանի դեռ գտնվում ենք երկրի վրա ու ենթակա ենք
մեղքերի և սխալների, մեր փրկությունը կարող է վտանգվել: Ուստի պետք է մինչև
մահ փրկության
հույսով պայքարել
չարի դեմ. ինչպես ասում է
Պողոս առաքյալը, «ահով ու դողով դուք ձեր փրկության համար աշխատեցեք» [
Փլպ. 2.12]՝ մշտապես
ապաշխարելով և առաքինագործությամբ պահելով և առավելացնելով փրկության երաշխիքը՝
Սուրբ Հոգու կենդանարար
շնորհը: