русский  english    
ԵԿԵՂԵՑԱԿԱՆ ՕՐԱՑՈՒՅՑ
ԵԿԵՂԵՑԱԿԱՆ ՕՐԱՑՈՒՅՑ / ԵԿԵՂԵՑԱԿԱՆ ՕՐԱՑՈՒՅՑ
19 հուլիսի 2018թ. հինգշաբթի, ԳԿ
Սրբոց նախահարցն Ադամայ, Աբելի, Սեթայ, Ենովսայ, Ենովքայ, Նոյի, Մելքիսեդեկի, Աբրահամու, Իսահակայ, Յակովբայ, Յովսեփայ, Մովսիսի, Ահարոնի, Եղիազարու, Յեսուայ, Սամուելի, Սամփսոնի, Յեփթայեայ, Բարակայ, Գեդէոնի եւ այլոց սրբոց նախահարցն







ՄԵԼՔԻՍԵԴԵԿ
id341Թարգմանվում է «թագավոր արդարության», «թագավոր Սաղեմի՝ խաղաղության»: Ըստ Սուրբ Գրքի՝ Մելքիսեդեկը բարձրյալ Աստծո քահանան էր, որ ընդառաջ ելավ Աբրահամին, երբ վերջինս վերադառնում էր ճակատամարտից, և օրհնեց նրան: Իսկ Աբրահամը իր գրաված ավարից տասանորդ տվեց Մելքիսեդեկին [տե՛ս Ծն. 14.18-20]:
Մելքիսեդեկի ծագման և վախճանի մասին ոչինչ չի ասված: Նա անհայր ու անմայր էր, առանց ազգատոհմի, ո՛չ օրերի սկիզբ ուներ և ո՛չ կյանքի վախճան. այսպես է նրան ներկայացնում Աստվածաշունչ Մատյանը [տե՛ս Եբր. 7.1-3]:

Մելքիսեդեկ
Երևան, ձեռ. 7361, էջ 38ա, Հայսմավուրք, XV դ., Տաթև

Այս առեղծվածային այրը, որն անվերապահորեն առավել էր, քան Աբրահամը (քանզի նվաստն է բարձրից օրհնություն ստանում և նրան տասանորդ տալիս), որ առաջին քահանայապետից՝ Ահարոնից շուրջ 600 տարի առաջ բարձրյալ Աստծո քահանան էր, նախօրինակն է Քրիստոսի:
Դավիթ թագավորն իր մարգարեական սաղմոսներից մեկում, դիմելով գալիք Մեսիային, ասում է. «Դու հավիտյան Քահանա ես՝ ըստ Մելքիսեդեկի կարգի» [Սաղմ. 109.4]: Քրիստոս պիտի գար՝ հաստատելու Իր քահանայությունը, որը պետք է լիներ ոչ թե ըստ Ահարոնի կարգի՝ ըստ հին օրենքի, այլ՝ ըստ Մելքիսեդեկի կարգի. այսինքն՝ անսկիզբ և անվախճան, ոչ թե ըստ ժառանգության, այլ ըստ հավիտենական կյանքի զորության, որ երաշխավորում է Իր միջոցով Աստծուն մերձեցողների փրկությունը: Քանզի ինչպես որ «Մելքիսեդեկ» նշանակում է արդարության թագավոր, այդպես էլ Հիսուս Քրիստոս Իր արդարությամբ մեզ արդարացրեց ու փրկեց՝ հաստատելով մեր մեջ Իր հավիտենական թագավորությունը: Եվ ինչպես որ Մելքիսեդեկ նշանակում է խաղաղության թագավոր, այդպես էլ Քրիստոս խաղաղություն հաստատեց երկնքի ու երկրի միջև՝ Աստծուն հաշտեցնելով մարդկանց հետ:
Մելքիսեդեկը հաց ու գինի մատուցեց Աբրահամին՝ ընդառաջ գնալով նրան: Այսպես և մեր Տերը, ընդառաջ գալով մեր տկարությանը, Իր սուրբ մարմինն ու արյունը հացով և գինով տվեց մեզ՝ Աբրահամի զավակներիս հավիտենական կյանք պարգևելու համար:
Մելքիսեդեկը անհայր ու անմայր կոչվեց: Այդպես էլ Քրիստոս անմայր է Իր աստվածային, հավիտենական ծննդյամբ Հորից, և անհայր՝ Իր մարդկային, ժամանակավոր ծննդով սուրբ Կույսից. ճշմարիտ Աստված և ճշմարիտ մարդ: Քանզի միայն այսպիսին կարող էր իսկական միջնորդ և հաշտարար լինել Աստծո և մարդկանց միջև:








 
sacredtradition.am